عکس های جدید ماشین و موتور

عکس های زیبا از ماشین های گران قیمت

عکس های جدید ماشین و موتور

عکس های زیبا از ماشین های گران قیمت

عکس و توضیحاتBMW X6مدل2013

عکس و توضیحات کامل در مورد BMW X6مدل2013

    جدیدترین و زیباترین عکس های BMW X6مدل2013

پد ضد عرق My Dry

BMW X6 اولین ورزش همیشه فعالیت COUPE جهان به یک ترکیب منحصر به فرد از پویایی های ورزشی و تطبیق پذیری عالی و با درخواست تجدید نظر گسترده تر از بهار 2012 است، هنوز هم. تغییرات انتخابی در طراحی و ویژگی های تجهیزات نوآورانه با سنگ تیز کردن مشخصات جدید BMW X6 به عنوان یک مدل مشخص در بخش حق بیمه خودرو تمام چرخ درایو. جایگاه استثنایی آن و محبوبیت در حال انجام است با توجه به هر دو طراحی بسیار رسا، از ترکیب خطوط ورزشی و زیبا از یک کوپه با برتری یک مدل X BMW، و تجربه رانندگی جذاب ارائه شده توسط بنزین قدرتمند و موتورهای دیزلی نصب با BMW TwinPower توربو فناوری و هوشمند تمام چرخ ها سیستم درایو xDrive، از جمله عملکرد کنترل پویا.


از آنجا که راه اندازی بازار آن، بیش از 150،000 از فعالیت ورزشی کوپه در داخل حدود سه سال فروخته شد. این به مراتب بیش از برنامه های اصلی است. و ادامه سطح بالایی از تقاضا برای BMW X6 در بازار خودرو در سراسر جهان تایید قابل توجه از مفهوم غیر معمول وسیله نقلیه از ورزش فعالیت درسایت کوپه، است.

accentuations قابل توجه در جلو و عقب، چراغ تطبیقی ​​به عنوان یک گزینه fnew

جزئیات دقیقا به تغییر در نمای جلو را جدید BMW X6 ظاهر مشخص ورزشی منحصر به فرد و برتری. چراغ مه استاندارد در حال حاضر در پایان مات را احاطه کرده است در ناحیه بالایی از ورودی های هوای بیرونی تنظیم شده است. موقعیت بالاتر و جانبی آنها بر عرض خودرو. قابل توجه مدل سازی سه بعدی از قاب و میله های زندان به تازگی طراحی شده، در قسمت پایین زاویه دار، پنجره مشبک کلیوی BMW ایستادگی کردن به ویژه آشکارا در قسمت جلو خودرو است. زاویه میله های پنجره مشبک خیط و پیت کردن با پایین واحدهای چراغ جلو است، در نتیجه ایجاد یک خط افقی اضافی که به همین ترتیب نمایانگر مسیر گسترده و پایدار جاده برگزاری جدید BMW X6.

عکس های بیشتر و زیباتر+مشخصات کامل و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

بر روی ادامه مطلب پایینی کلیک کنید

 شروع ادامه مطلب


به عنوان یک جایگزین برای استاندارد دو زنون نور، جدید BMW X6 اولین وسیله نقلیه در بخش خود به صورت اختیاری با چراغ پیشانی تطبیقی ​​LED نصب شده است. نور سفید روشن خود را تضمین می دید مطلوب، در حالی که با کیفیت بالا ظاهر خود نشان دهنده تفسیر جدیدی از مشخصه چراغ های دایره ای با نام تجاری دوقلو. سه بعدی به شکل حلقه نورانی چراغ پیشانی تطبیقی ​​چراغ کاملا خاموش هر دو در بالا و پایین در آستانه ی گلزنی قرار بده و در لبه بالایی نور لهجه LED تغذیه تزیین شده است. منابع نور را برای پرتو نور بالا و پایین دستگاه قرار می گیرند در یک نوار افقی در مرکز آن چراغ، تغذیه نور خود را به منعکس کننده در مقابل. در جدید BMW X6 M، چراغهای جلو تطبیقی ​​LED به صورت استاندارد نصب شده است.


عکس و توضیحاتBMW X6مدل2013

با چراغ های عقب به تازگی طراحی شده خود را با تکنولوژی LED، بخش عقب قدرت شکل جدید BMW X6 نیز ویژگی های یک ظاهر طراحی شده شدید تر است. چراغ های عقب در حال حاضر دو بانک نور LED تغذیه که ایجاد نام تجاری مشخصه طراحی شب به عنوان یک توده نور هماهنگ درخشان. این واقعیت که آنها به صورت افقی در تراز وسط قرار دارد و به دور از کشش به طرف بر هم عرض خودرو و انتقال جریان بین بخش جانبی و عقب.
مکمل های جذاب به برنامه پس از اتمام رنگ خارجی، چرخ آلیاژ سبک و تر و تمیز چرم
این برنامه پس از اتمام رنگ خارجی جدید BMW X6 شامل دو رنگ فلزی و غیر فلزی و هشت، از جمله مراکش براون فلزی، شکارچی نقره ای فلزی و نیمه شب آبی فلزی است. محدوده تجهیزات استاندارد جدید BMW X6 همچنین شامل 19 اینچ نور آلیاژ چرخ. در مدل 8 سیلندر BMW X6 xDrive 50i این قابلیت دو جدید طراحی در دو رنگ صحبت کرد. انتخاب نور آلیاژ چرخ های موجود به عنوان یک گزینه با یک نسخه 20 اینچی در Y-صحبت می کرد، طراحی بی رنگ تکمیل شد. از ویژگی های اختیاری برای BMW X6 درب محفظه موتور با powerdome کاملا شکل است که علاوه بر برجسته ظاهر قدرتمند ورزشی فعالیت کوپه (در آلمان در دسترس نیست) است.
چرم استاندارد تر و تمیز نوادا در حال حاضر نیز موجود است در رنگ قرمز شنگرف. گزینه چرم ناپا منحصر به فرد با ویژگی های توسعه یافته در حال حاضر شامل انتخاب بین رنگ آبنوس سیاه و سفید است. جدید BMW X6 به عنوان استاندارد را به عنوان یک مدل چهار نفره ارائه شده است. نیمکت سه نفره عقب است به صورت اختیاری در دسترس است. حجم محفظه توشه از ورزش فعالیت درسایت کوپه 570 لیتر است و می تواند به تا 1،450 لیتر های تاشو backrests عقب را تمدید می.
به عنوان یک گزینه اضافی، M نسخه ورزشی برای جدید BMW X6 در آلمان ارائه شده است. این بسته تجهیزات جذاب شامل 20 اینچی M نور آلیاژ چرخ در دو طرح صحبت کرد و پایان دو رنگ با لاستیک مخلوط، انطباقی LED چراغ پیشانی، BMW انفرادی خط سایه بالا براق، سیاه و سفید برای چراغ های مه و M درب آستان پوشش نوار را احاطه کرده است. accentuations قابل توجه برای خارجی با محیط داخلی ورزشی تکمیل شد. امکانات اینجا شامل صندلی ورزشی با تنظیم الکتریکی و حافظه، Alcantara / NAPPA ترکیب چرم M خاص در سیاه و سفید با M-سبک چاک دار و دوخت کنتراست، فرمان M چرم با تعطیل شیفت، M زیر پایی راننده، پدال جنس استنلس استیل، نوار داخلی در چرخ طیار آلومینیوم سیاه و سفید و BMW انفرادی سقف بوش در انتراسیت.
جدید BMW X6: پویا، عالی، کارآمد، خلاق
با راه اندازی بازار جدید BMW X6، ترکیبی از ظاهر عالی، خواص رانندگی چالاک و بهره وری مشخصه نام تجاری از ویژگی های ورزشی فعالیت کوپه به یک سطح جدید مطرح شده است. موتورهای بنزین و دیزل با BMW TwinPower فناوری توربو در دسترس برای BMW X6 ارائه کشیدن قدرت چشمگیر و ارقام مصرف سوخت کم نمونه. موتور V8 از BMW X6 xDrive50i ارائه 300 kW/407 اسب بخار، در حالی که در، BMW X6 xDrive35i در خط موتور بنزینی 6 سیلندر با 225 kW/306 اسب بخار تضمین عملکرد عالی ورزشی. در خط موتورهای دیزلی 6 سیلندر از مدل های BMW X6 xDrive40d و BMW X6 xDrive30d بسیج 225 kW/306 اسب بخار و 180 kW/245 اسب بخار بود. هر دو پیشنهاد نه تنها تحویل قدرت چشمگیری ورزشی بلکه چهره های انتشار بر اساس چرخه آزمون اتحادیه اروپا از 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر برای BMW X6 xDrive40d و 7.4 لیتر BMW X6 xDrive30d است را.
برای کاهش بیشتر از اکسید نیتروژن (NOx) در گاز خروجی، یاری می، BMW X6 xDrive30d، همچنین می توانید: با اختیاری BMW BluePerformance فناوری به عنوان بهار 2012 نصب می شود. در اینجا، علاوه بر به قطعات استاندارد از فیلتر ذرات دیزل و اکسیداسیون مبدل کاتالیزوری، سیستم AdBlue است، با تزریق اوره و ذخیره سازی کاتالیزور NOX که دی اکسید گوگرد و همچنین اکسیدهای نیتروژن را از بین می برد استفاده می شود. این به این معنی که وسیله نقلیه در حال حاضر مطابق با الزامات مورد نیاز برای EU6 استاندارد آلایندگی که به اثر از سال 2014 می آید.
مدل نسخه اضافی بر اساس جدید BMW X6 همچنین خطوط برای شروع در همان راه اندازی بازار از دومی. عملکرد خودرو BMW M BMW X6 M50d مجموعه معیار جدیدی را برای کشیدن قدرت و بهره وری با به تازگی توسعه یافته 280 kW/381 اسب بخار در خط تولید موتور دیزل 6 سیلندر. سه گانه منحصر به فرد آن توربو شارژر می دهد قوی ترین استاندارد جهان در خط موتور دیزل 6 سیلندر محوری که در اوایل مجموعه و حق را از طریق به محدوده سرعت موتور بالا حفظ می شود. حداکثر گشتاور آن 740 نیوتن متر است. یکی از عوامل موثر به بهره وری استثنایی آن - به ویژه در رابطه با خروجی آن - نسخه جدیدی از راه آهن مشترک تزریق مستقیم، که انژکتور پیزو اعمال حداکثر فشار 2،200 بار است. با نرخ شتاب 5.3 ثانیه با حداکثر سرعت دویدن از صفر تا 100 کیلومتر / ساعت، BMW X6 M50d: حتی outdoes مدل 8 سیلندر است، در حالی که متوسط ​​مصرف سوخت آن در چرخه آزمون اتحادیه اروپا است که هنوز هم تنها 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. پیشرانه آن، فن آوری های تعلیق و خواص مربوط به مبحی حرکت گازا و وا با دقت هماهنگ شده است به طوری ویژگی م
به عنوان یک پیشنهاد محصول اضافی را از BMW M GMBH، متخصصان برای بالا عملکرد ورزشی اتومبیل، BMW X6 M با موتور V8 خود را ارائه 408 kW/555 اسب بخار نیز سود حاصل از اصلاحات مفصلی در منطقه طراحی و تجهیزات. BMW X6 M با 6 سرعت M ورزشی انتقال های اندازه گیری (سنجشی) نصب شده است، همچنین برجسته وضعیت فردی خود را با ویژگی های از قبیل فن آوری تعلیق به طور جداگانه توسعه یافته است.
در تمام مدل های دیگر، قدرت موتور با استفاده از 8 سرعت انتقال ورزش های استاندارد از جمله به پایان می رسد تغییر در فرمان منتقل شده است. کنترل عملکرد دینامیک یکی از ویژگی های استاندارد در تمام نسخه های BMW X6 به عنوان یک عنصر هوشمند تمام چرخ ها سیستم درایو xDrive است. این به دقت بیشتر به توزیع قدرت با کنترل الکترونیکی به طوری که برای بهینه سازی ثبات رانندگی، کشش و عملکرد پویا. این به خصوص به تحمل زمانی که خم در سبک ورزشی می آید. حتی به عنوان ماشین وارد خم، xDrive تغذیه قدرت های اضافی را به چرخ های عقب تا به حمایت از یک به نوبه خود در پاسخ چالاک. با استفاده از توزیع پیوسته متغیر گشتاور درایو بین چرخ های عقب، کنترل عملکرد دینامیکی نیز بهینه سازی ردیابی ثبات تحت نیروهای شتاب عرضی بالا و همچنین کشش در هنگام شتاب از خم. برای افزایش اضافی از چابکی و برتری، سیستم فرمان فعال (BMW X6 M50d و BMW X6 M در دسترس نیست) و درایو تطبیقی ​​(به عنوان استاندارد در BMW X6 M50d و BMW X6 M) با دامپر کنترل الکترونیکی ارائه شده و تثبیت کننده رول.
شخصیت مترقی BMW X6 جدید نیز توسط طیف گسترده ای از سیستم های کمک راننده و خدمات تحرک از BMW ConnectedDrive تاکید کرد. در علاوه بر این به BMW سر بالا، صفحه نمایش، ویژگی های موجود برای ورزش فعالیت کوپه عبارتند از لین خروج هشدار (نه برای BMW X6 M50d و BMW X6 M)، اطلاعات حد اکثر سرعت مجز در جاده ها، نمایش های جانبی و دوربین دید عقب با بالا مشاهده است. جدید BMW X6 نیز با استفاده از شبکه های هوشمند با ادغام گوشی های هوشمند و پخش موسیقی در خودرو و استفاده از توابع ابتکاری سرگرمی بهینه شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد